Τελευταία ενημέρωση 06:46, 16 Ιουν 2026

«Ευχαριστώ» στις Ελπίδες για τη φιλοξενία!

Κατηγορία Γυναικείο
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Άριστη φιλοξενία αντιμετώπισε η Γυναικεία Ομάδα του Ατρόμητου στην Καρδίτσα (φωτό) στο χθεσινό παιχνίδι που βρήκε νικήτρια τις Ελπίδες με σκορ 1-0.

Η Υπεύθυνη του Ατρόμητου Στέλλα Μουζάκη με ανάρτηση της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ευχαρίστησε τη θεσσαλική ομάδα γράφοντας τα εξής: «Ευχαριστούμε τη διοίκηση το τεχνικό τιμ και όλα τα κορίτσια για την άψογη Φιλοξενία τους. Τους Ευχόμαστε Καλή  Συνέχεια και να Πετύχουν το Στόχο τους».

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 25 Μάρτιος 2018 22:20
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Την Κυριακή με Βόλο στο Περιστέρι! »

Προγνωστικά Στοιχήματος Δωρεάν | FreeTips247

Leventis kreopoleio
Tsevelekos 250x250

Συνδεθείτε μαζί μας