Παρότι δεν προκρίθηκαν στην Golden League για λίγες λεπτομέρειες, οι νεαροί αθλητές μας απέδειξαν την αξία τους μέσα στο νερό, πετυχαίνοντας μόνο νίκες στην τελική φάση και κατακτώντας το τρόπαιο με αυταπάρνηση, πάθος και ομαδικότητα!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές και το τεχνικό επιτελείο για την εξαιρετική χρονιά! Η επιτυχία αυτή επιβεβαιώνει τη σπουδαία δουλειά που γίνεται στις υποδομές μας και μας γεμίζει περηφάνια για το μέλλον του Συλλόγου!
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Όμιλος
▪️ ΓΣ Περιστερίου – ΠΑΣΣ Φοίβος: 17–6
▪️ ΓΣ Περιστερίου – ΝΟ Αλεξανδρούπολης: 17–5
Προημιτελικός
▪️ ΓΣ Περιστερίου – Ολυμπιακός ΣΦΠ: 18–7
Ημιτελικός
▪️ ΓΣ Περιστερίου – ΓΣ Απόλλων Σμύρνης: 19–7
Τελικός
▪️ ΓΣ Περιστερίου – ΝΟ Χίου: 20–18
(16–16 κανονική διάρκεια, 4–2 στα πέναλτι)
Οι αθλητές που συμμετείχαν:
Καλομοίρης Ιωάννης, Καραμπάτσος Λευτέρης, Κλεφτογιάννης Αντρέας, Κωνσταντίνου Χρήστος, Κωτσάκης Θάνος, Λαζάρου Γιώργος, Λαζάρου Παναγιώτης, Λακουμέντας Διονύσης, Λίτινας Κωνσταντίνος, Μισούρας Δημήτρης, Μπάος Βασίλης, Παπακωνσταντίνου Απόστολος, Παρτσινέβελος Γιάννης, Στάμου Ηλίας
Προπονητής: Κοκκίνης Άγγελος





