Στην Εθνική Παίδων κλήθηκαν οι δύο ποδοσφαιριστές του Ατρόμητου Οδυσσέας Λαζαρίδης και Βαγγέλης Παλιούρας.
Οι νεαροί ποδοσφαιριστές των Ακαδημιών θα ενισχύσουν το τμήμα της Κ17 του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, για τις φιλικές αναμετρήσεις που θα διεξαχθούν στο Ερεβάν της Αρμενίας στις 16 και 18 Σεπτεμβρίου. Η επιστροφή τους στο Περιστέρι θα πραγματοποιηθεί στις 19 Σεπτεμβρίου.





