Ο σχεδιασμός για τη νέα αγωνιστική περίοδο στον Φοίνικα Περιστερίου ξεκινά με την πιο σημαντική παραμονή.
Πηγή Soccerlive.gr
Η διοίκηση του συλλόγου, με επικεφαλής τον κ. Μαργαρίτη, συναντήθηκε με τον Ανδρέα Νάστο και, μετά από μια σύντομη και ουσιαστική συζήτηση, οι δύο πλευρές έδωσαν τα χέρια για την ανανέωση της συνεργασίας τους.
Η απόφαση αυτή αποτελεί την έμπρακτη επιβράβευση για το έργο που επιτελέστηκε τους προηγούμενους μήνες. Ο έμπειρος τεχνικός ανέλαβε το δύσκολο φορτίο να καθοδηγήσει την ομάδα στην παρθενική της παρουσία στην Α' ΕΠΣΑ, μια κατηγορία με ιδιαίτερες απαιτήσεις. Παρά τις αρχικές δυσκολίες, ο Νάστος κατάφερε να διατηρήσει την απόλυτη ηρεμία στα αποδυτήρια, διαχειριζόμενος το ρόστερ με ψυχραιμία και μεθοδικότητα.
Το σημείο καμπής ήρθε κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου. Μετά τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις στο ρόστερ, ο Φοίνικας παρουσίασε ένα εντελώς διαφορετικό αγωνιστικό πρόσωπο. Μέσα από ένα εντυπωσιακό σερί θετικών αποτελεσμάτων, η ομάδα κατάφερε να ανατρέψει τα προγνωστικά, να καλύψει το χαμένο έδαφος και να εξασφαλίσει την παραμονή της στην κατηγορία, κερδίζοντας τον σεβασμό των αντιπάλων της.
Η ανανέωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του Ανδρέα Νάστου δείχνει ότι η διοίκηση επιλέγει τη σταθερότητα και τη συνέχεια. Ο στόχος για τη νέα σεζόν παραμένει η εδραίωση του Φοίνικα στα σαλόνια της Α' ΕΠΣΑ, με τον έμπειρο προπονητή να έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό ώστε η ομάδα να παρουσιαστεί έτοιμη και ανταγωνιστική από την πρώτη μέρα της προετοιμασίας, συνεχίζοντας πάνω στο πλάνο που απέδωσε καρπούς στην περσινή, απαιτητική χρονιά.