Τα παιδιά του Ατρόμητου έπαιξαν σωστό ποδόσφαιρο με κατοχή μπάλας και πολλες χαμένες ευκαιρίες για μεγαλύτερο σκορ. Και τα δύο γκολ πέτυχε ο Μακρυγιαννάκης από ένα σε κάθε ημίχρονο.
Ξεκίνησαν οι: Σάλτας, Γιαννακίδης, Καρδάμης, Τουμαζάτος, Πιέτρης, Πομώνης, Ζαχαρίου, Μακρυγιαννάκης, Σέλληνας, Κουτσούκος, Ζαχαρίου, Ρονάλντο.
Έπαιξαν και οι Στάγκος, Βόλης, Χρύσανθος.






