Παρά την πολύ καλή εμφάνιση στη Λιβαδειά ο Ατρόμητος ήρθε ισοπάλος (1-1) με τον Λεβαδειακό και έχασε μεγάλη ευκαιρία να ανέβει στη βαθμολογία!
Η ομάδα του Δέλλα ήταν πολύ καλύτερη,είχε τις ευκαιρίες,το δοκάρι,το αριθμητικό πλεονέκτημα αλλά δεν κατάφερε να φύγει με την νίκη!
Από το πρώτο ημίχρονο ο Ατρόμητος είχε τον έλεγχο του παιχνιδιού,πίεζε και προσπαθούσε να σκοράρει!
Πρώτη φάση στο 22' με τον Ούμπιντες να σεντράρει,τον Μπιτόλο να βρίσκει με προβολή και τον Γιάχιτς να απομακρύνει την μπάλα λίγο πριν περάσει την γραμμή!
Στο 30' μια ακόμη φάση με τον Ματέι με την μπάλα να καταλήγει άουτ σε σουτ του Ρουμάνου,ενώ στο 36' ο Μπάρκας έδειξε τα αντανακλαστικά του σε σουτ του Μαχαμάτ!
Στο 39' μια ακόμη μεγάλη ευκαιρία για τον Ατρόμητο με τον Λε Ταλέκ που έχασε ακόμη μια στο 50'!
Παρ' όλες τις χαμένες φάσεις ο Ατρόμητος βρήκε το γκολ στο 51' με τον Φυτανίδη που σκόραρε κάνοντας το 0-1 με πανέμορφη κεφαλιά ύστερα απο κόρνερ και σέντρα του Ούμπιντες!
Δοκάρι στο 54' για τον Ατρόμητο με τον Στόιτσεφ που λίγο έλειψε να τελειώσει εκεί το ματς!
Στο 56' ο Λεβαδειακός απάντησε και έκανε το 1-1 με τον Μάντζιο που ευστόχησε σε πέναλτι που έκανε ο Κειτά!
Στο 57' ο Ματέι πήγε να γυρίσει το ματς αλλά ο Βαρέμκο απέκρουσε σε τετ α τετ του Ρουμάνου!
Στο 72' οι ''Βοιωτοί'' έμειναν με 10 παίκτες καθώς την δεύτερη κίτρινη δέχτηκε ο Τριποτσέρης που άφησε την ομάδα του με αριθμητικό μειονέκτημα!
Το τελικό 1-1 αφήνει πικρή γεύση στην ομάδα του Δέλλα που θα μπορούσε να φύγει σήμερα με το τρίποντο σπάζοντας και την παράδοση!
Λεβαδειακός: Βερέμκο, Μουλόπουλος, Τριποτσέρης, Γιάχιτς, Μεντί, Ατζαγκούν (60' Καψάσκης), Μαχαμάτ, Μπεν (68' Μπελγκαζουανί), Ντομοβτσίσκι (46' Τόπι), Μερεμπασβίλι, Μάντζιος.
Ατρόμητος: Μπάρκας, Μπίτολο, Λαζαρίδης, Φυτανίδης, Κοντοές (87' Λημνιός), Κεϊτά, Μπρίτο, Ούμπιντες, Στόιτσεφ (80' Παπαδόπουλος), Ματέι (68' Γροντής), Λε Ταλέκ.






