Ένας ακόμη παίκτης από τα τμήματα Υποδομών της ΠΑΕ Ατρόμητος κλήθηκε σε Εθνική Ομάδα. Αυτή τη φορά είναι ο μέσος της Κ15 (γεννηθείς το 2001) Αρσένης Δημητρίου ο οποίος κλήθηκε στην Εθνική Παίδων Κύπρου.
Ο Δημητρίου εντάχθηκε φέτος στον Ατρόμητο και προέρχεται από την Champions The Soccer Academy η οποία είναι μέλος του Δικτύου Σχολών Ατρόμητου. Θα αναχωρήσει για την ιδιαίτερη πατρίδα του στις 5 Μαρτίου και θα επιστρέψει πέντε μέρες αργότερα για να πάρει μέρος στην προετοιμασία της Εθνικής Παίδων.






