Τελευταία ενημέρωση 01:22, 17 Ιουν 2026

«Αντέξαμε στο σκληρό παιχνίδι της Πετκίμ»

Κατηγορία ΓΣ Περιστερίου
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Μετά το τέλος του αγώνα με την Πετκίμ για την 6η (και τελευταία) αγωνιστική της φάσης των «16» του FIBA Europe Cup ο προπονητής του Περιστερίου Betsson Βασίλης Ξανθόπουλος, δήλωσε: «Είναι μια μεγάλη νίκη για τον Οργανισμό του Περιστερίου απέναντι σ΄ έναν δυνατό αντίπαλο όπως είναι η Πετκίμ. Βγήκαμε πρώτοι σ’ έναν πολύ δύσκολο όμιλο και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους».

Και πρόσθεσε: ««Είναι πολύ σημαντικό ότι αντέξαμε στο σκληρό παιχνίδι της Πετκίμ. Είχαμε σταματήσει να παίζουμε στο πρώτο ματς, όταν μας έπαιξαν σκληρά. Στο παιχνίδι αυτό μετά το πρώτο 7λεπτο ανταπεξήλθαμε στη σκληράδα του αντιπάλου, παίζοντας και εμείς πιο σκληρά. Αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους για τη νίκη».

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Ντέρμπι με τον...Λιόλιο στην Πάτρα! »

Προγνωστικά Στοιχήματος Δωρεάν | FreeTips247

Leventis kreopoleio
Tsevelekos 250x250

Συνδεθείτε μαζί μας